Surah Yasin Dan Tahlil Rumi

List Of Surah Yasin Dan Tahlil Rumi Ideas. Engkau yang menciptakan dan aku abdimu, dan aku berada dalam. Credit kepada pembaca surah yasin, ustaz zain abu kautsar.

Yasin Rumi Dan Arab Surah Al Mulk Rumi Jawi Gbodhi Tahlilan
Yasin Rumi Dan Arab Surah Al Mulk Rumi Jawi Gbodhi Tahlilan from libertoreernests.blogspot.com

4 majlis tahlil aruah sebagaimana yang telah dirancang pada mesyuarat lalu, juga telah diadakan. Engkau yang menciptakan dan aku abdimu, dan aku berada dalam. 90 doa mohon keampunan (3 kali) ya allah engkau adalah tuhanku, tidak ada tuhan selain engkau;

4 Majlis Tahlil Aruah Sebagaimana Yang Telah Dirancang Pada Mesyuarat Lalu, Juga Telah Diadakan.


Engkau yang menciptakan dan aku abdimu, dan aku berada dalam. 90 doa mohon keampunan (3 kali) ya allah engkau adalah tuhanku, tidak ada tuhan selain engkau; Credit kepada pembaca surah yasin, ustaz zain abu kautsar.

Belum ada Komentar untuk "Surah Yasin Dan Tahlil Rumi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel